"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Saturday, September 4, 2010

Semangat Nak Balik Raya..

Hurrmm..
esok adalah 5hb September..
Esok pagi aku dah berangkat ke LCCT jam 8 pagi menaiki bas SKS dr KHAR..
Yang herannya flight aku 6hb September..
hahaha..
punyalah bersemangat nak balik raya kat Sabah..
Awal sehari datang p airport..
hahahaha...
tak pa ar..
dah lama aku tak menaiki Air Asia, so boleh ar stay lama-lama di LCCT..
boleh surf tenet, boleh makan bubur ayam kat McD time berbuka and bersahur..
(dah buang tebiat agaknya)...
bagasi aku pun tak la banyak.. coz banyak dah baju-baju kat kampung aku pos smasa praktkal aritu..
so just bawa barang-barang yang tak d perlukan.
Maybe nnti aku seharian d airport tu just tgok muvie, baca Quran, Ym, dan FB jak la..
oh ya kena cntinue baca novel yg baru aku beli tu Bumi CInta.. hahaha
so tak la boring sangat kan..

k la skrg ni nk p berkemas dlu ar..
bye.. bye..
salam

3 comments:

azwa amani said...

selamat berangkat ak...cepat habiskan buku tuuu..awin nak pinjm...huhuhuhu

Awangku Johan said...

Thanks awin..
Insyaallah sekembalinya ak ke sini,
akan ku serahkan buku tu buatmu...

azwa amani said...

yeahhh...thnks ak...huhuhuhu...;))..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...