"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Tuesday, December 21, 2010

Gaji!!!!!!!



Ihsan dari Mr.Google



Gaji… Ada apa pada gaji?? Rata-rata yang bekerja dapat gaji hasil dari titik peluh mereka.

Kisahnya begini, rata-rata rakan-rakan saya yang baru jak melapor diri pada 22 November di skolah telah mendapat gaji…. Tapi, saya belum lagi mendapat gaji.. Huhuhu.. Tapi, ramai lah jugak yg tak perolehi gaji mereka lagi.. Yang dah mndapat gaji tu mesti kerani dia superb habis…. Huhu, best giler depa semua.. coz kerani cepat uruskan gaji mereka..

Ramailah member2 call saya.. depa dpt gaji Rm3+++… dorang kata masuk dgn bonus yg najib bagi.. wah.. best giler.. dah leh shopping sana sini la ni sblm buka skolah… haha.. tak tau la, aku punya gaji ada ke tak.. dgr2 sapa yg lambat dapat gaji, maybe x dpt kot bonus dr najib tu.. ooo… bersyukur jak apa yg ada kan..

Hurrmm.. tak pa la.. cepat atau lambat semuanya akan dapat gaji jugak.. yg penting tanggungjawab yang digalas nnti kena ditunaikan dengan amanah..

So, yg dah dapat gaji tu.. mai la spent kat saya ni.. spent la top up hehehe…

Congrats kat korang semua ya.. dah dpt gaji.. hehe

12 comments:

aDfeez said...

oh awang blm gaji.. ingtkan da.. bru nk kenyit mata :P

Awangku Johan said...

@@AD feez
yup blm dpt gaji g pun..
kerani skolah lambat uruskan.. so maybe dlm bln 1 or 2 baru dapat

Syed Hilmi Syed Yahya said...

waa,,best nye dpt gaji,,,sy x pnah lgi merase gaji yg mcm nie coz masih belajar,,,jeles2,,,haha

Awangku Johan said...

@@Syed Hilmi Syed Yahya
Hurmm blm dpt g.. coz baru jak lapor diri kat skol 22 Nov tu..
alaaa.. nti kamu akan merasa jg tu..

Syed Hilmi Syed Yahya said...

owh,,,,minx2 ar dpt kerjaye yg bgus untk mase dpn....amin,,huhu

Awangku Johan said...

@@Syed Hilmi Syed Yahya
amin.. insyaallah

fathiah said...

x saba nak abes belaja.. nak kje :) weeee

Awangku Johan said...

@@fathiah
huhuhu.. saya len pulak jadinya.. rasanya nk p blajaq g.. huhu

shichi_iza said...

awal ek.... abg sy 3 bulan pas posting baru dpt gaji dulu.... so, sabar je la tggu gaji kan.... hehe

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
a'ah awal depa dpt gaji.. AK blm dpt g.. huhu

shichi_iza said...

xapa2.... sabar jeeeeeeeee.... hahahaah

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
yup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...