"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, June 1, 2011

Menu Aku Malam Ini...

Selamat Malam semua… Korang dah dinner ke ???

Haaa… Saya dah dinner tadi jam 7 malam.. Kat Sabah ini dinner kena la awal.. Hehehe.. Dinner malam ini just makan seketul Paha Ayam dan 1 packet susu W.O Protein.. Hehe.. Iyalah tadi petang dah guna banyak tenaga berjoging lebih 6 km lepas itu buat workout dalam 1 jam.. cukup la kan rutin harian sebegitu…

Haaa… Korang tengok la ayam yang aku masak dalam microwave oven tu.. Masak stim ke tu ?? hahaha… Itu jak la aku makan hari-hari.. Nasib baik tadi pagi aku p beli-belah kat pasaraya… Beli paha ayam 3 kg, Susu Yogurt 6 botol dan telur 3 kotak… Tu semua tuk menu aku hari-hari… Aku just amik nasi (carb) pada waktu lunch jer…

Haaa… ini lah susu yang selalu aku minum.. Aku beli susu W.O Protein ini just RM115 sekotak yang mengandungi 30 packet. Lebih murah dari GNC.. Hehehe.. Tapi Lepas habis susu ini aku nak cuba minum susu protein lain iaitu Serious Mass… Rasanya dah betul-betul focus pada jaga badan.. Harap-harap azam tahun ni tercapai.. Amin…

1 comment:

aDisH.sHidA said...

trliur akak tgok ayam tu...nak bhgn kepak leh x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...