"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Friday, December 30, 2011

Pertelingkahan Dunia Maya !!


WIKIPEDIA : Aku tau semuanya.

FACEBOOK : Aku pula kenal dengan semua orang.

FRIENDSTER : A’aaa, semua kenalan aku kau curi !!...

MYSPACE : Kami musuh anda wahai Facebook !!...

TWITTER : Takpa Facebook, aku back-up kau.

GOOGLE : DIAMM !! Aku ada semuanya.

MOZILLA : Eh, tanpa aku, korang tidak boleh diakses.

IE : Wei Mozilla, sendiri mau ingat ha… gua kan ada !!

MOZILLA : Lu pehal ? Kacau line orang saja !!

IE : Lu dulu la mamat, mengaku la sorang jer boleh akses pada diaorang tadi !!

INTERNET : Sudah !! Jangan gaduh-gaduh ! Kalau aku takda, korang lagi la takda ! Power tak aku ?

FACEBOOK : Hmmm, akulah yang paling ramai dikunjungi. Jadi gua yang terbaekkk !!

YAHOO : Facebook, jangan riak. Kalau aku takda, mana boleh buat email !

GOOGLE : Yahoo, Gua kan boleh buat email gak !!

MAXIS, CELCOM, TMNET : (serentak) Ehem !! Lu orang ingat kami ini kayu ?

TNB : Diamlah korang, nanti aku matikan elektrik baru korang tau siapa paling power !!

1 comment:

♥ Nana BamBam ♥ said...

hahahhahhaa..saya sokong TNB!! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...