"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Tuesday, August 6, 2013

Muhasabah Ramadhan

Apakah aku merindui Ramadhan ?
Apakah bukti aku merindui Ramadhan ?
Apakah yang telah aku dapati setelah berpuluh-puluh tahun melalui Ramadhan ?
Apakah aku ini maksum sehingga membiarkan Ramadhan bulan maghfirah berlalu sahaja ?
Siapakah aku disisi Dia yang Maha Penyayang ?
Apakah aku tergolong hambaNya bersyukur ?

Dimanakah tempat akhir aku ?

2 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

sedihnya Ramadhan kian meninggalkan kita :'(

aizamia3 said...

Moga kita semua di bawah lindunganNYA..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...